XXXV trobada de cristians de l’arxiprestat de l’Alt Camp

En el marc de l’Any Jubilar de l’Esperança, el passat 4 de maig va ser convocada la trobada anual de cristians. Es va fer al Santuari Jubilar de la Mare de Déu del Lledó. A les 6 de la tarda ja feia goig veure el pati de l’escola Claret ple de gent. Ens anàvem saludant mentre compartíem coca i xocolata, un dolç retrobament en tots els sentits.
Mn. Jaume Gené ens introduí audiovisualment en la història dels anys jubilars i en el sentit que hi podem donar. Ens preparava així per pelegrinar fins al santuari, després d’una breu i informal estona en què compartírem idees i reflexions.
Poc abans de les 7 de la tarda enceníem els ciris que representaven cada una de les parròquies pelegrines i travessàvem la porta del santuari del Lledó demanat a Déu que ens fes veritables pelegrins d’esperança. L’Eucaristia, presidida pel P. Ramon i amb la prèdica de Mn. Joan Anton, ens donà l’aliment per a tirar endavant la missió encomanada.
I amb el goig d’una celebració jubilar tan senzilla com intensa ens anàvem acomiadant amb un “a reveure si a Déu plau” .